LOT: Nie będzie drożej. Obiecanki-cacanki!

LOT: Nie będzie drożej. Obiecanki-cacanki!

Upadek linii OLT Express zmartwił dziesiątki tysięcy osób. Jednak ucieszył zapewne konkurencję - największego przewoźnika na rynku przelotów krajowych.


LOT już zauważył w tym swoją szansę.


Szkoda, że w formie podwyżek cen biletów krajowych a nie w otwieraniu dodatkowych połączeń, na które w naszym kraju jest niewątpliwie popyt.


W dniu, w którym linie OLT zawiesiły wszystkie loty i wstrzymały sprzedaż, LOT postanowił "nagrodzić" swoich pasażerów kilkoma zmianami.
 

Drożej o prawie "pięć dych"


Jedną z nich jest wprowadzenie opłaty serwisowej za wystawienie biletu (aż 48,60 w przypadku rejsu krajowego). Przewoźnik już kiedyś ją pobierał, jednak w lutym LOT tę opłatę czasowo zniósł. Gdy pojawił się na rynku OLT Express, bilety "ze zniżką" były wciąż dostępne. Akurat z chwilą zawieszenia sprzedaży biletów przez konkurenta LOT podniósł ceny biletów.


A co bardzo istotne - w tym samym czasie narodowy przewoźnik zapewniał, że nie podniesie cen na krajowych połączeniach lotniczych; wyciągnie za to "rękę" do pasażerów, podstawiając na wybranych trasach większe samoloty a być może nawet zwiększając liczbę rejsów.


- Zależy nam na tym żeby mieć klienta, mamy swoje połączenia i różnorodną ofertę taryf a wpływy ze sprzedaży pokrywają nasze wydatki dlatego nie będziemy podwyższać cen - obiecywał w mediach Andrzej Kozłowski z Biura Prasowego PLL LOT SA.
 

Ograniczenia taryfowe


Kolejne ograniczenie dotyczy najtańszej taryfy First Minute (klasy rezerwacyjne O i U). Dotychczas była pewna pula miejsc w tych taryfach, niezależnie od czasu przed lotem. Teraz jednak taryfy są dostępne na min. 30 dni przed danym rejsem. Jeśli jest mniej do odlotu, to mimo że taryfa teoretycznie jest dostępna, nie będziemy mieli możliwości jej kupienia.

Jak kupić tańsze rejsy krajowe? Skorzystajcie z naszej wyszukiwarki,dzięki której zaoszczędzicie 13zł w przypadku zakupu rejsu krajowego. Tańszy bilet można kupić również poprzez serwis Expedia.com - wtedy opłaty serwisowej nie ma wcale. Płacimy jednak w dolarach amerykańskich.

Udostępnij

SKOMENTUJ

kod

KOMENTARZE

  • Gość Aeronews.pl
    Gość Aeronews.pl
    dodano: 28.07.2012

    Kolejny dowód na to, że konkurencja robi dobrze pasażerom. LOT niestety robi dobrze tylko sobie choć jak widać pozornie. Za marketingowo-pijarowe rozegranie momentu podwyżek powinny tam polecieć łby

      • Gość Aeronews.pl
        Gość Aeronews.pl
        dodano: 28.07.2012

        Gratulacje!

          • realista
            realista
            dodano: 28.07.2012

            Samego podnoszenia cen w LOT czepiał się nie będe bo może mieli za tanie. Ale tak jak to rozegrali w tym momencie marketingowo i PRowo to jest żenada do potęgi. W takim momencie? Oni mają ostatnio same wpadki komunikacyjno-marketingowe, jak nigdy. Prezes na urlopie że nie widzi czy ma to gdzies?

              • Gość Aeronews.pl
                Gość Aeronews.pl
                dodano: 28.07.2012

                Ale tam jest rzeczywiscie beton i komuna wciąż, niech jeszcze więcej ściągają pracowników co siedziało tam przed dziesięciu laty.

                  • Gość Aeronews.pl
                    Gość Aeronews.pl
                    dodano: 28.07.2012

                    polityka lotu nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać - przecież zamiast pozostać na poziomie cenowym napędzającym większy popyt, trzeba dowalić LOTowski cennik - żal...