LOT poleci do Tokio

LOT poleci do Tokio

PLL LOT za kilka dni oficjalnie ogłoszą pierwszy z nowych długodystansowych kierunków i będzie nim lotnisko Narita pod Tokio w Japonii. Informacje na ten temat pojawiają się już w mediach japońskich.


Polski przewoźnik rejsy do Tokio uruchomi najprawdopodobniej w połowie stycznia. Połączenie obsługiwane będzie oczywiście Boingiem 787 "Dreamliner". Częstotliwość operacji ma nie przekroczyć trzech lotów tygodniowo, co wynika z umów zawartych ze stroną japońską na bezpośrednie połączenie lotnicze do Warszawy.


Według nieoficjalnych informacji LOT w przyszłym roku uruchomi pięć nowych międzykontynentalnych tras: cztery do Azji i jedną do Ameryki Północnej. Wszystkie zostaną ogłoszone w ciągu najbliższych tygodni, jednak  Tokio już 22 czerwca. Niewykluczone również, że po weekendzie poznamy wszystkie nowe kierunki Polskich Linii Lotniczych, których uruchomienie planuje się na 2016 rok.  

SKOMENTUJ

kod

KOMENTARZE

  • Gość Aeronews.pl
    Gość Aeronews.pl
    dodano: 18.06.2015

    fajnie niech sie rozkrecaja...obstawiam ze oprocz Tokyo i mam nadzieje Vancuver /bardzo dobry pomysl, choc o SFO lub LAX tez mozna by powalczyc z konkurencja/ polecimy do New Delhi, Jakarty, Hanoi/Saigon. To wszystko kierunki gdzie jeszcze brak duzej konkurencji ;) ...moglby byc tez Szanghai lub Seul, ale to chyba przy nastepnej dostawie 787 bo potrzeba zamawiac kolejne moze 787-9 lub 10 ;)

      • Gość Aeronews.pl
        Gość Aeronews.pl
        dodano: 17.06.2015

        Suuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeer~

          • zdenek
            zdenek
            dodano: 17.06.2015

            Genialnie by było, gdyby zrobili WAW - Vancouver. 1) LOT nie ma zupełnie nic na ten region 2) O ile z EU do LAX i SFO jest gigantyczna konkurencja, to do YVR już nie tak bardzo. Co więcej, konkurencja zwykle lata sztruclowatymi a333 czy b744 i nie ma Y+ 3) Dla latających MiddleEast -> YVR przesiadka w WAW też może mieć sens 4) w YVR jest dosyć duża Polonia 5) W bliskiej okolicy (SEA) jest sporo biznesu kooperującego z PL, zarówno IT jak i aero 6) YVR może być wygodne dla Polaków lecących dalej na wyspy Pacyfiku, bo nie wymaga wizy amerykańskiej na przesiadce, jak większość opcji alternatywnych w tym kierunku. 8) Turystycznie Vancouver to też ciekawe miejsce, zarówno lokalnie (BC!) jak też z dobrymi połączeniami *A w rejon Alaski i Hawajów.

              • karo
                karo
                dodano: 17.06.2015

                Do Seulu niech uruchomią, proszę ;)

                  • Gość Aeronews.pl
                    Gość Aeronews.pl
                    dodano: 16.06.2015

                    Pudło kolego :D Zarówno w przypadku kierunków azjatycki, jak i w AMPN. "Piątym" kierunkeim nie będzie destynacja w USA :)

                      • Gość Aeronews.pl
                        Gość Aeronews.pl
                        dodano: 16.06.2015

                        Tokyo, Bangkok, Tajpej i Kuala Lumpur albo Singapur plus Los Angeles