LOT: Meksyk, Sri Lanka, Kuba, Tajlandia! DREAMLINEREM!

LOT: Meksyk, Sri Lanka, Kuba, Tajlandia! DREAMLINEREM!

PLL LOT oraz Rainbow Tours podpisały umowę na obsługę rejsów czarterowych z Warszawy - między innymi do Bangkoku czy na Sri Lankę! Przewoźnik podjął strategiczną decyzję o wznowieniu obsługi czarterów w sezonie zimowym.


Tajlandia i Sri Lanka to niejedyne egzotyczne destynacje, w których będzie można spotykać maszyny polskiego przewoźnika. Czarterem "pod dobrymi skrzydłami" polecimy także do Cancun w Meksyku czy do kubańskiego Varadero!


Rejsy do stolicy Tajlandii realizowane będą raz w tygodniu. Na Kubę, Sri Lankę i do Meksyku - raz na dwa tygodnie. Początek lotów według umowy - listopad 2013.


Loty obsługiwane będą Boeingiem 787 DREAMLINER! - Chcemy naszym pasażerom i partnerom biznesowym zaoferować najlepszy produkt, jaki mamy - powiedział na trwającej właśnie konferencji prasowej Sebastian Mikosz, prezes polskiego przewoźnika.


Tuż przed konferencją Sebastiana Mikosza, prezesa LOTu i Grzegorza Baszczyńskiego, prezesa Rainbow Tours


Bezsprzecznym jest fakt, że po raz pierwszy w historii polski toruoperator zaoferuje tak wygodne, bezpośrednie połączenie w egzotyczne i odległe miejsca na świecie, realizowane jednymi z najnowocześniejszych (i przy tym nowymi) szerokokadłubowcami, oferując aż trzy klasy podróży!


Rejs na Sri Lankę (Colombo) Boeingiem 787 trwał będzie 8 godzin i 40 minut. Do Bangkoku niespełna 10 godzin, na Kubę 12 a do Cancun w Meksyku 12,5 godziny.



- Rynek wycieczek w tak egzotyczne miejsca z Polski oceniany jest na poziomie 60 tys. osób rocznie. Ceny wycieczek kształtują się od 6 do kilkunastu tysięcy, zatem to bardzo dobry kierunek naszej wspólnej współpracy - usłyszeliśmy na wspólnej konferencji LOT i Rainbow Tours w Warszawie.


Touroperator sprzedaż wycieczek obsługiwanych Dreamlinerami LOTu rozpocznie już w najbliższy poniedziałek; firma do połowy lipca oferowała będzie rabaty do 30 proc. Już dziś przedstawiciel biura podróży zachęca - wycieczka (przelot i pobyt) na Kubie będzie można kupić już za 5,5 tysiąca złotych. - Meksykańskie Cancun - 6990 zł za dwutygodniowy pobyt z przelotem - powiedział Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.


Każdy z podróżnych będzie mógł podnieść klasę swojej podróży. I tak - za miejsce na pokładzie 787 w klasie Premium Club dopłata wyniesie 990 zł za rejs w obie strony. Za przywilej przelotu w klasie biznes dopłacić będzie trzeba 1599 zł za dwie strony.


LOT nie planuje własnej sprzedaży biletów na tych kierunkach. Jednak będzie można nabyć "sam bilet" poprzez biuro Rainbow Tours - same przeloty w dwie strony powinny kształtować się na poziomie 3-3,5 tys. złotych.


Umowa między LOTem a Rainbow Tours została podpisana na razie na rok.



Sebastian Mikosz odniósł się także do sytuacji z posiadanymi przez LOT Dreamlinerami. - Obecnie trwają przeglądy, w Warszawie i Chicago, w tym wymiana jednego z silników maszyny uziemionej w Stanach - powiedział. - Nie znamy jeszcze daty przelotu obu maszyn do Etiopii, gdzie samoloty zostaną poddane modyfikacji w kwestii akumulatorów, jednak na tę chwilę powrót Boeinga 787 na regularną siatkę LOTu od 5 czerwca nie jest zagrożony - dodał Mikosz.



Relacja: Łukasz Gładkowski

Udostępnij

SKOMENTUJ

kod

KOMENTARZE

  • Gość Aeronews.pl
    Gość Aeronews.pl
    dodano: 08.05.2013

    a co ma z nich zostać? a mają latać na trasach WAW-GDN??? bardzo dobry ruch pod względem technicznym. Jest to samolot dalekodystansowy a nie krótkiego zasięgu. Ważne żeby nie nabijał sobie bezsensownych cykli silnika, ani podwozia.

      • Gość Aeronews.pl
        Gość Aeronews.pl
        dodano: 08.05.2013

        No proszę, bardzo dobry ruch! :)

          • Gość Aeronews.pl
            Gość Aeronews.pl
            dodano: 08.05.2013

            Oby się udało Cancun super kierunek! Połączenie WAW - CUN strzał w 10 w końcu każda stolica Europy ma taki kierunek więc dlaczego nie POLSKA!?!

              • Gość Aeronews.pl
                Gość Aeronews.pl
                dodano: 08.05.2013

                dobra decyzja

                  • Gość Aeronews.pl
                    Gość Aeronews.pl
                    dodano: 08.05.2013

                    O ja to się już boję co zostanie z tych 787 po rejsach czarterowych...