"Happy Or Not" w Katowicach

"Happy Or Not" w Katowicach

Lotnisko w Katowicach oddaje głos pasażerom - nagradzany na świecie system badania poziomu satysfakcji klientów Happy Or Not został wprowadzony w najważniejszych strefach terminali pasażerskich A i B.


Badanie przeprowadzone jest  w sposób intuicyjny dla klienta, a jednocześnie dający rzetelne wyniki osobom zarządzającym lotniskiem.  Jak to możliwe? Happy Or Not to bezprzewodowa konsola, której pulpit wyposażony jest tylko w cztery duże przyciski – emotikony, za pomocą których klient może odpowiedzieć na załączone pytanie i określić stopień swojego zadowolenia.  Na wszystkie pytania klient odpowie natychmiastowo, bez ankietera i w pełni anonimowo naciskając jeden z czterech zachęcających do wciśnięcia guzików, a zadający pytanie otrzyma niespotykaną wcześniej liczbę informacji. Wszystkie dane zebrane za pomocą Happy Or Not są przechowywane w chmurze i dostępne w formie gotowych raportów w panelu użytkownika lub wysyłanych za pomocą e-maila.       
 
Poprzez pytanie pasażerów o ocenę poziomu obsługi, czystość i poziom satysfakcji z najczęściej używanych przez nich stref lotniska, udało się uzyskać cenne informacje dotyczące codziennego funkcjonowania terminalu. Przekłada się to na poprawę i podwyższenie standardów obsługi pasażerów Katowice Airport oraz  zwiększenie ich zadowolenia z czasu jaki spędzają w podróży. 
 
Katowice Airport znajduje się w gronie największych polskich lotnisk regionalnych. W zeszłym roku w Pyrzowicach odprawiono 2,7 mln podróżnych, w roku 2015 port przekroczy granicę 3 mln obsłużonych pasażerów. W tym roku na pyrzowickim lotnisku zakończy się większość inwestycji zaplanowanych w ramach programu inwestycyjnego na lata 2008-2016. W czwartek 28 maja do użytku operacyjnego zostanie oddana nowa droga startowa o długości 3,2 km. W czerwcu zakończy się budowa terminalu przylotowego, nowej płyty do odladzania statków powietrznych oraz nowej płyty cargo. Trwają prace związane z budową nowego terminalu cargo. W roku 2015 z Katowice Airport dostępnych jest 95 kierunków regularnych i czarterowych, w tym 6 nowości w ruchu rozkładowym i 6 w czarterowym.
 
HappyOrNot® pomaga swoim klientom z różnych sektorów gospodarki w podwyższaniu poziomu jakości obsługi klientów i sprzedaży poprzez stałe monitorowanie i raportowanie poziomu zadowolenia klientów. HappyOrNot® jest używane przez niemalże 1000 firm handlowych I usługowych w 40 krajach. Do klientów należą: IKEA, Office Depot, Domino´s Pizza, Sodexo, ISS, Securitas, Carrefour, GE Healthcare, Ochsner Health System, NHS, Heathrow Airport and over 40 other airports, SNCF (French railways), Emirates, Turkish Airlines, SAS, DHL oraz setki innych międzynarodowych i globalnych liderów przemysłowych oraz organizacje publiczne.
Udostępnij

SKOMENTUJ

kod

KOMENTARZE

  • Gość Aeronews.pl
    Gość Aeronews.pl
    dodano: 27.05.2015

    Great! Thumbs up. Seen this in Orlando, Heathrow and Stockholm, at least!